21 Mayıs 2012 Pazartesi

Hoşgeldin Erkek Bebek Kurabiyeleri

Merhaba,

Nisan ayı benim için çok haraketli bir ay oldu. Hayatımızda oldukça büyük bir değişiklik yaşadık, İstanbul'dan Eskişehire taşındık. 95 yılında Eskişehir'den İstanbula gelmiştim 17 yıl sonra tekrar ailecek sehrime geri dondük. Eskişehir benim bıraktığım şehir değil çok ama çok gelişti ve güzelleşti hepimiz burada olmaktan çok memnunuz. En belki biraz zor kısmı arkadaşlardan ve dostlardan ayrılmak oldu ama ben bunu ayrılık olarak düşünmüyorum. Eskişehir istanbul arası 3 saat bazen istanbul içinde bir yerden bir yere 3 saatte gittiğimiz oluyor.  Artık çalışmalarıma Eskişehirden devam edeceğim. Nisan ayı içinde yaptığım anacak vakitsizlikten blog'da yer veremediğim bazı çalışmalar.

Hoşgeldin Ayaz Bebek ,

Gordüğüm en güzel annelerden birsi olan Hande Hn bebekleri Ayaz için öyle güzel şeyler hazırlamış ki ben de bunlara sadece küçük bir katkıda bulundum. İşte ortaya çıkanlar:))












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder