7 Aralık 2012 Cuma

Kişiye Özel Doğum Günü Cupcake

İşte gene yapmaktan çok keyif aldığım bir çalışma daha Ebru Hn. çok sevdiği ve yakın arkdaşı Ayça Hn. için farklı bir hediye düşünmüş birlikte konuşarak bu cupcake hikayesine karar verdik. Bütün bilgiler Ebru Hn'dan bana kalan elimden geldiğince uygulamak :) 

Cupcakeler tamamen surpriz olarak İstanbul'a Ayça Hn, iş yerine gittiler. Sonucu inanın bende çok merak ediyordum. Geçtiğimiz akşam Ebru Hn'dan aldığım bilgiye göre Ayça Hn. bu suprizden çok ama çok mutlu olmuş. İnanın bende onlar kadar mutlu oldum:)


















2 yorum:

  1. Öncelikle canım kardeşime çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ve etkilendim kardeşiminde söylediği gibi 'bizim hikayemiz' ebrumun yüreğine sizinde ellerinize sağlik. aldığım en değerli hediye bizi anlatiyor tatlısıyla acisiyla ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Ayça hn, Çok yoğun bir ay geçirdim.Mesajınızı bugun görebildim. Ben çok ama çok keyifle çalıştım. Ebru Hn pozitif enerjisi bana da yansıdı ortaya sevimli bir iş çıktı. Tekrar mutlu yaşlar
      Sevgilerimle
      Meltem

      Sil